bouw flightcase mackie sr24-4 vlz pro
| Ingediend door djfreak op Woe, 2008-04-16 13:07. |
hoi, ik heb al wat werk gedaan en geprobeert om al een bouwplan op te stellen en hoe de afmetingen zouden moeten zijn. hieronder enkele foto's. afmetingen: tekening: http://www.tuliprock.be/flightcase/doos.jpg nu zou ik graag willen weten of deze afmetingen al degelijk te realiseren zijn rekening houdende met de afmetingen gegeven door mackie. Hebben jullie een ideetje hoeveel je ongeveer zou kunnen gaan betalen voor deze case te laten maken? ik weet dat dit wel al wat duurder zal zijn dan dat je een voorgemaakte zal kopen maar om toch al een ideetje te hebben. greetz |
|
»
|

hey, Ik wou ook heel lang
hey,
Ik wou ook heel lang een kist voor men digitale mixer tascam DM24 laten maken. Maar als je die prijzen ziet :s
Voor een kant en klare kist (moet zeker te vinden zijn) betaal je tussen 150-250 euro denk ik. Voor één op maat gemaakte betaal je snel 350-450 euro. Als je weet hoeveel je mixertje jou gekost heeft.
Wat ik zelf aanraad is zoek eerst 2dehands. Ik heb ééntje gevonden die bijna helemaal paste voor 30 EURO, moest ik wel de opvulling en zo vernieuwen en aanpassen aan men mixer.
Voor een splinternieuwe mixer .. kun je nog opteren voor kist te laten bouwen, maar als ie 2de hands is... vind ik het toch duur.
Je kan ook steeds de juiste onderdelen tot de mousse apart kopen
Je kan ook steeds de juiste onderdelen tot de mousse apart kopen
Zeer goede prijs nodig, vraag Mr.contact